? ??????????????Dark Pink Skull? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (173 Ratings)??19 Grabs Today. 31742 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??18 Grabs Today. 3018 Total Grabs. ??????Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 24, 2009

impian saya ditangan anda...




Impian Saya


Salam untuk semua...sesiapa sahaja yang msuk ke bloger saye ni bantu lah saya untk merealisasikan impian saya untuk menjadi salah seorang pemenang bersama lip ice...caranya mudah jer...pg kt lmn web http://www.lipice.com.my/. klik search.pas2 pg kt contest.pas tu pg kt galery...nti kt c2 kelur smua gambar peserta yang masuk peraduan 2...cr gamba saya..walaupun x cntek tp saya tetp mencuba..mane tau rezeki sy kan?tuah ayam nmpk dikaki,tuah manusia,sapa yang tau...btol x???saya memg minat nk msuk..ari2 mse blan 4 ada cube ptandingan dewi remja...pas2 kne photo shoot kt krangkraf shah alam..ni msh tngu kputusan...tp sy x arap sgt coz yg pg photoshoot 2 sume cntik2 blaka...tp mane taukan,kua jgk gmba sy kt mjalah..walau x jd cover pn x pe,jnji masuk...hehehehe...